GREEN MARKETING ÎN INDUSTRIA DE ÎNCĂLȚĂMINTE

Autor/autori: Asist.drd. Carmen TIȚĂ

Rezumat: Strategiile statelor la nivel global de a reduce poluarea a u for ț at companiile să caute soluții sustenabile pentru atingerea unor tinte precum: zero carbon ”, zero deșeuri ” or zero emisii ”. Conceptul de green marketing este una dintre soluțiile identificate pentru a răspunde la diferite restric ț ii din ce în ce mai severe în ultima perioadă. Companiile din industria pielăriei și marochinăriei identifică oportunități pentru a răspunde proactiv cerințelor clienților prin găsirea acelor procese de ap rovizionare, producție și distribuție care pot fi transformate cu scopul de a proteja mediul și a atinge obiectivele organizaționale propuse.

Cuvinte cheie: green marketing, ecoeficiență, eco eficacitate, sustenabilitate, ecologic


Abstract: Global strat egies to reduce pollution have forced companies to look for sustainable solutions to achieve targets such as "zero carbon", "zero waste" or "zero emissions". The concept of green marketing is one of the solutions identified to respond to various increasing ly severe restrictions in recent times. Companies in the leather and leather goods industry identify opportunities to proactively respond to customer requirements by finding those supply, production and distribution processes that can be transformed in ord er to protect the environment and achieve the proposed organizational objectives.

Keywords: green marketing, eco efficiency, eco effectiveness, sustainability, eco friendly

 

DOWNLOAD PDF