REZILIENȚA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI ELECTRONIC ÎN CONTEXT DE CRIZĂ

Autor/autori: CSII dr. ing. Ion Răzvan RĂDULESCU, CSI dr. ing. Emilia VISILEANU, CSIII dr. ing. Cătălin GROSU, CSIII ing. Răzvan SCARLAT

Rezumat: Reziliența în domeniul învățământului electronic este definită de elementele precum reziliența tehnologică, pedagogică, instituționalăși cea a participanților la procesul de învățare. Într-un context de criză, pentru a asigura reziliența sistemului de educație, se vor lua în considerare toate aceste elemente definitorii. Articolul prezintă un studiu de caz pentru asigurarea rezilienței sistemului de educație în contextul crizei COVID, prin utilizarea unei platforme și a unor instrumente de e-learning, implementate în cadrul a patru proiecte de parteneriat strategic Erasmus+. www.advan2tex.eu/portal/

Cuvinte cheie: reziliență, e-learning, criză, studiu de caz.


Abstract: The resilience in the field of e-learning is defined by elements such as technological, pedagogical, institutional and participant’s resilience. In order to ensure the resilience of the educational system in a crisis context, all these defining elements will have to be considered. This paper presents a case study for ensuring the resilience of the educational system in the COVID crisis context, by using an e-learning platformand two e-learning instruments, implemented within four Erasmus+ strategic partnership projects. www.advan2tex.eu/portal/

Keywords: resilience, e-learning, crisis, case study

 

DOWNLOAD PDF