GĂSIREA CELEI MAI EFICIENTE CĂI CU INTERFAȚA PYGAME ÎN PYTHON

Autor/autori: Student Fabian PUREA, Student Lucian Darian BALAN

Rezumat: Această lucrare prezintă un program de vizualizare grafică a algoritmilor de căutare de cale, dezvoltat în limbajul Python cu ajutorul interfeței Pygame. Scopul acestui program este de a demonstra și de a înțelege funcționarea algoritmilor de căutare a căii într-un mediu grafic interactiv. Utilizatorul poate interacționa cu interfața programului pentru a desena: un început, un sfârșit, obstacole și impedimente. Implementarea include și funcționalități precum resetarea mediului, zoom-in/zoom-out și afișarea informațiilor despre controale și algoritmi. Asemenea aplicației de recunoaștere facială, acest program poate fi util în diverse domenii, cum ar fi dezvoltarea de jocuri, planificarea rutelor sau optimizarea logistică.

Cuvinte cheie: Algoritmi, Pygame, Python.


Abstract: This paper presents a program for graphical visualization of path search algorithms, developed in the Python language using the Pygame interface. The purpose of this program is to demonstrate and understand the operation of pathfinding algorithms in an interactive graphical environment. The user can interact with the program interface to draw: a start, an end, obstacles and impediments. The implementation also includes functionality such as environment reset, zoom-in/zoom-out, and displaying information about controls and algorithms. Like the facial recognition application, this program can be useful in various fields, such as game development, route planning or logistics optimization.

Keywords: Algorithms, Pygame, Python.

 

DOWNLOAD PDF